Da war uber was los!
Rakkaat eriheimoiset, murrealueellisesti repivästi kahtiajakautuneet, ja polkupyöräreissun takaa lisääntymiskumppania hakevat suomalaiset ystäväni !
Suomen tulee olla pyöreä.
Se saadaan aikaan seuraavalla tavalla:
krhm
Mitä me teemme Lapilla?
Kemijärvi, Rovaniemi, ja siinä surkeassa ei-kenenkään-puristuksessa kasvoton Kemi. Suomalaisen keskionnellisuuslukeman laskijat, valittajien heimokeskukset, päästämme kansakuntamme suusta ison yhteisen helpotuksen huokauksen päästessämme teistä. Teillä en tarkoita maanteitä, joita Lappiin ei enää tarvitse kiintiöinä porojen tepasteltaviksi rakennella ja paikkailla. Myytyämme Lapin norjalaisille laskettelukeskusten hinnat todennäköisesti tippuvat, ja samalla niissä käydessään pääsee ulkomaille eikä tarvitse hävetä suomalaisuuttaan englantilaisille turisteille. Voi lausahtaa vaikka että 'norjalaiset sitten pilasivat kauniin Lappimme; ennen täällä ei ollut ketään'. Valtio sitoutuu maksamaan myydyn alueen suomalaissyntyisille asukkaille loppuiäksi ns. isänmaaeläkettä 250 euroa/kk joka kivuttomasti rahoitetaan maan myyntirahoista. Jokainen lappilainen saa myös pronssisen mitalin, jossa on kohokuvana Lemmenjoki ja kultakirjaimin sanat OLIN SUOMALAINEN.
Myyntituloilla, muutamalla kymmenellä miljardilla, Suomi saa oman autoteollisuuden käyntiin. Kolmessa eri MasCar-tuotantolaitoksessa valmistetaan Masoja ja Iso-Masoja. Masa on ruostumattomasta metalli-kierrätysmuoviseoksesta valmistettu kansanauto, jonka hinnaksi tulee tasan 3000 euroa. Jokaisesta Masasta joka ajetaan kahdeksannen käyttövuoden aikana tehtaan kierrätysvarikolle, maksetaan hyvityksenä 400 euroa. Masoja on saatavissa sinisiä ja valkoisia, tai itsemaalaussarjalla varustettuna. Sana 'yksilöllisyys' tulee väkisin mieleen tätä lukiessasi.
Jokaisessa Masassa on vetokoukku, lukkiutuvat jarrut, veivattavat ikkunat, kampikäynnistys, kahden litran moottori ja 90 km/h nopeusrajoitin.
Muovipöniköille, vanhoille leluille ja muovikasseille aletaan maksaa panttikorvausta. Masojen rungon ruostumattomuus ja joustokyky muodostuu juuri muoviseoksen osuudesta rakenteissa.
Mainoslauseet ' masa vie masennuksen' ja 'Masa antaa vauhdin kokemisen takaisin' myisivät tuotannon viideksi vuodeksi etukäteen pitkin maailmaa.
Toinen MasCar- tehdas sijoitettaisiin Uuteenkaupunkiin ja toinen Lietoon, jossa on jo perinteitä linja-autojen rakentamisessa.
Itäisimpään Itä-Suomeen eli Länsi-Venäjällehän tällaista tuotantolaitosta ei voi sijoittaa, koska pohjois-karjalaisilla ja savolaisilla on ns. horisontaalinen aikakäsitys, jota tavataan esim. tutkimattoman Afrikan viidakkoheimoilla. Töihin tultaisiin sitten kun tilanne olisi siihen johtanut että töihin on tultu ja villahousut olisi äiti puolenpäivän maissa keinutuolin alta löytänyt.
Itä-Suomen myyminen tai vuokraaminen terhakoille japanilaisille voidaan toteuttaa sitten kun...itse asiassa niin pian kuin mahdollista.
maanantai 10. marraskuuta 2008
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
taidat olla vähän turkkusesta senkin kurppa! terveisin jänkhän äijjä
Lähetä kommentti